17 d’octubre, 2012

0 India 2012: Des de Shimla



 Ja m'he aposentat, Hotel Ganga, no l'he triat jo, sinó els meus portejadors i de ganga només en té el nom, 990 rupies cada dia. Però la història comença molt abans...


 Ahir estava envoltat de luxe per tots costats: Dubai. Ens vam acomiadar l'Enric, en Vilà i en Saltó que marxaven cap a Nova Zelanda i jo que em preparava per una escala llarguíssima. Gairebé no vaig veure res de Dubai però es podria dir que es poden visitar molts llocs sense deixar en cap moment l'aire condicionat que hi ha a l'aeroport i enllaça amb el metro i aquest a diferents punts de la ciutat, especialment centres comercials de pel·lícula. Hi vaig deixar 40 euros.

 Al vespre agafava l'avió cap a Delhi on hi vaig arribar a les 3 de la matinada hora local. Només sortir de l'avió un se n'adona que es tracta d'un lloc "diferent", l'aire o més ben dit l'olor de l'ambient és impactant. Sortint de l'aeroport em vaig enfilar al bus que portava a la ciutat, 100 rupies del viatge i 25 per la caixa de la bici, des de la finestra un se n'adona un altre cop que es tracta d'un lloc "diferent" la gent que dorm al carrer és incomptable...
El bus em va deixar al Kashimire Gate, una estació de busos una mica desmanagada. L'estació també és un dormitori. Vaig anar preguntant per anar a Shimla, al final vaig trobar el “meu” autobús. Van arrufar el nas quan em van veure amb la caixa, però la pela és la pela, 417 rupies i 9 o 10 hores després arribava a Shimla.

La primera vista que vaig veure de Shimla, a uns 10 kms muntanya enllà, no sé per què, em va fer l'efecte que estava mirant la urbanització de Castellar d'Indies i no ho dic pel nom si no perquè una urbanització espessa de cases. Només baixar de l'autobús, se'm van acostar uns portejadors, em van ensenyar el carnet que els acreditava com a tals. Sense gairebé opció de decidir que fer, em van carregar la caixa i em van portar a l'hotel. Amb lo mort que estava ja m'hi vaig quedar sense regatejar. Ja he visitat una mica els voltants, em fa l'efecte que és una ciutat, o poble, bastant turístic i amb molt de garbuix. Encara no estic habituat al país ni al menjar.

Fotos de Dubai:




Fotos de Delhi-Shimla:

 

Els 4 Cantons Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates