29 d’octubre, 2012

7 India 2012: Rekong Peo-Manali


29 d'Octubre del 2012

Soc a Manali !...he deixat enrere la Vall d'Spiti i el seu fred intens. Vaig arribar ahir al vespre a les 9 de la nit i com no podia ser, a dalt d'un camió. No se que em passa últimament que m'han de rescatar els camioners !

Vaig arribar al cim del Rhotang-la (3975 m) ja tard i mort de fred, vaig comprar una Pepsi a un xiringuito que hi havia a dalt. El nano que me la va vendre em va dir que em podia quedar a dormir, però mes tard quan fosquejava, la seva mare em va dir que no podia ser. Em quedaven 52 Kms de baixada fins a Manali. Sense pensar-m'ho m'hi vaig deixar caure.
Quan ja era negre nit em vaig parar per treure el frontal, em van adelantar un parell de cotxes i un camió que es va parar, em va preguntar si tenia algun problema, vaig dir que no, que anava fent. 50 metres mes enllà es va aturar i em va deixar passar, se'm va posar darrera i m'anava il·luminant el camí, fins que ens vam aturar a un petit poblet a fer un te. Allà els conductors del camió em van dir que carregués la bici i em baixaven fins a Manali...encara no entenc per què ho vaig dubtar un moment !

Han estat 4 o 5 dies de fred i camins no gaire bons per anar amb bici, però el lloc es fantàstic. Bona gent i cap problema pel dormir. Vaig passar una nit a un monastir de monges budistes, em van tractar d'allò mes bé !
No es la millor època per fer aquesta ruta, tal com diuen per aquí, l'hivern arriba d'un dia per l'altre.

Us deixo amb 4 fotos i aquest cop si amb peus de foto.



 

Els 4 Cantons Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates