07 de novembre, 2012

1 India: Punt i...seguit



Diuen que per conduir a la India es necessiten 3 coses, la primera...uns bons frens, la segona...una bona bocina i la tercera...molta sort !



A part de la bocina, els meus frens han anat prou bé i sort no me n'ha faltat.

Si he de dir la veritat, aquest curt viatge a la India ha estat tota una experiència. És un país realment complex i diferent, a vegades m'ha costat connectar amb la gent, sobretot a les zones més poblades, (gairebé a tot arreu).
Aquí s'acaba la meva primera visita a la Índia, deixo pendents un grapat de llocs, però això potser serà en un projecte més gran i en una visita amb més tranquil·litat. De fet, m'ha quedat per fer el tram de Manali a Leh i continuar cap al Kashimir, cap a Srinagar. Però quan dic tornar a la Índia em refereixo a la Índia del Ganges. Crec que amb molta sort és pot fer Delhi-Calcuta, una ruta que tinc entre cella i cella des de fa molts anys...això sí, hi aniré amb una bona bocina !

Us deixo,amb 4 fotos de la visita turística d'ahir



 

Els 4 Cantons Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates