04 de novembre, 2012

2 Delhi: Una nit llarga d'autobus



He arribat a Delhi que encara no eren les 6 del matí. He respirat tranquil quan he vist que la bici encara era al sostre del bus...bé lo de respirar és un dir perquè hi ha un ambient de pol·lució considerable.
La veritat és que no estic acostumat a traginar la bici quan no s'ha de pedalar, la feina és encabir-la, de tant en tant arrufen el nas o et cobren algun recàrrec.
Vaig sortir de McLeod Ganj a quarts de 7 de la tarda, després de dir al de l'autobús que lligués bé la bici. Al principi patia, després ja em vaig resignar al veure que els bots i sotracs no pararien fins a Delhi. En llocs com aquests et preguntes què és més perillós, pedalar o anar amb transport public.

Després de regatejar amb el taxista l'abusiu preu inicial, m'ha portat a l'hotel on soc ara, a la zona de Paharganj. Vaig conèixer dies enrere un indi de Delhi i em va aconsellar aquesta part de la ciutat, i dels centenars d'hotels que hi ha he triat el que em va recomanar en Marc que fa una setmana hi va estar. Un hotel bastant correcte.
He visitat una mica els voltants i si he de dir la veritat és una ciutat singular.

Tinc la sensació que la societat índia és extremadament complexa, tant amb les ètnies, classes i religions com en el tarannà de la gent.

Aquí teniu 4 fotos de la zona on estic:


Tenia la idea de fer la "secció d'un minut de vídeo", però com que he actualitzat poc i ho he preparat malament, només n'he posat un parell. Ara us en deixo un altre, potser el menys interessant de tots, perquè ha estat una estona tranquil·la mentre esperava que em servissin el dinar:


 

Els 4 Cantons Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates